Andra dagen

Måste ju tacka christer för hans vänlighet mot mig, han skrev grattis på namnsdagen... Hm jag heter varken mats eller mattias.. men det visades sig ju vara fettisdagen idag!!! tacktack!! :p

Drygaste dagen på praktiken.. Nu har vi förstått vad som händer iaf. Byte av chef, byte till en sur chef. Blä på han!! Vill ha den gamle kvar.. han jobbar inte heller imorrn så det blir vi och sur chefen. jippi!! Och det enda vettiga jag gjort idag var att skala lök, vi grät ikapp xD gjorde grymt ont i ögonen och tårarna bara spruta, resten av personalen hade kul åt oss iaf xD Fick sluta vid 2 iaf.. 

jag gick direkt till solariumet för att sola lite, förstår inte hur man kan ta med sin hund in ett sådan varmt litet rum? Det var en schäfer dessutom.. stackars vovve. Tror nog inte ens man får ha hundar där inne.. Och nu tänkte jag ta en skön varm dusch när jag kom hem.. DET SPRACK!!! om jag inte vill ha publik förstås.. Några läskiga gubbar är här och rensar avloppet i duschen.. Får sitta här och lukta äckligt ett tag till då :p

Ikväll blir det nog lite övningskörning igen :)
Sen ska vi åka en sväng till glanshammar och skjuta lite. :)

ciao.
I need you.

Kommentarer
Postat av: joss

haha, ond kompis ^^! hoppas du får en bra dag sötan

2009-02-25 @ 08:27:19
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0