Tisdag, KVÄLL! :D

Har varit på ringarna ikväll :)
MYS!

Vi var ihopsamlade några flickor tack vare Linnea tror jag, hon har tjatat om våfflor så länge nu :p Så vi åt fin middag ;)

Sen vare dax för Linnea att bli klippt av Louise :) Och jag färgade håret på Erika :)

Lite trångt i köket när alla var i full gång ;)

Vi var allt som allt 8a goa flickor :)

Imorgon är det ingen vanlig skoldag utan vi har en så kallad kulturdag, så här ser mitt schema ut för morgondagen :)

08.30-10.30
Filmen “The Believer" visas i Ä1 för åk 3.
Ansvarig lärare: Ann-Louise Sundqvist

11.00-12.30
Dokumentärfilmen "Blågul nazism" visas i Vågen, Folkets Hus för SP3, TE3, OP3 och NV3. 
Ansvarig lärare: Per Estliden

12.30-13.45
Tobias Rawet föreläser i Aulan för IP1, BP1, OP1, BF1, HP1, HR1, HP2, HR2, EC2, FP2, OP2, BP2, IP2, SP3, TE3, OP3, NV3, HP3 och ES3.
Ansvarig lärare: Ann-Louise Sundqvist

KUL LIV!
hehe, nej men det kan säkert bli spännande.. funderar på att skippa dokumtärfilmen, för hallå 30 min lunch?? Hur mycket hinner man då?

Aja vi slutar tidigt iaf :)

Nu ska jag käka lite kvällsfika, tjotjo :)

Ingen om vill ha en inneboenda på heltid i strömsund ett halvår???? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0