STOPP!

Nu får tiden ta och lugna ner sig lite.. Jag måste hinna göra tusen saker innan torsdag nästa vecka! Fast först och främst måste jag få ett besked! Åhhh.

Mitt liv är fruktansvärt jobbigt just nu om ni ville veta!
Men jag hoppas verkligen för min skull att jag snart ska få goda nyheter!! :)
Förändring!

Guuuuu så skönt!

Okej, nog med flumm i detta inlägg.
Igår gick jag till flickorna på ringarna och lånade deras dusch för jag bor på särgård och varmvatten garanti finns tyvärr inte... Efter duschen blev jag tillfrågad om jag ville kika på film sen sova. Hm mysa med flickorna med en film i en lägenhet eller gå en kall promenad till sörgård för att lägga sig ensam och lyssna på folket springa och härja fram och tillbaka i en korridor på ett elevhem?

Ni kan ju få gissa själva vad jag valde! ;)
Så imorse vaknade jag i sveriges skönaste säng!

Jag har en väldigt blandad musiksmak..
Men det är så skönt att lyssna på något lugnt och harmonsikt! :)

hihi :)

Skoldagen har varit intressant idag, tror jag? Inte hänt så mycket.. Hade betygsnack på religionen, Erik skratta åt mig och sa att jag var ett komplicerat fall xD Jag kan inte hjälpa att jag är så ojämn i mina betyg :p hehe. Fikade på Ica och lite så på våran 2 timmars långa hål..

Nu har jag nyss varit i skyttehallen, vi hade serietävling. Jag började helt kasst! Men helt okej ändå. Sköt en bra final sen iaf :D

Kvällen ska jag spendera här, jag ska börja med ett ekonomi möte med mig :p Sen ska jag se vad man kan hitta för roliga julklappar på internet ;)


Ha en trevlig kväll!
Pusshej!

 

Vart kom du ifrån? Shhnnööögging! Attans.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0