Hem ljuva hem

Denna dag börjar bli för lång nu..
Var vaken i 25 timmar sen sov i 4 timmar och nu har jag varit vaken alldeles för länge så det blir nog en tidig kväll ikväll. Gääääsp!

Igår blev vi mycket folk på ringarna, 9 pers var vi där ett tag. Vi fikade lite och hade det trevligt. Mina vänners humor slår aldrig fel, ni skulle inte palla sitta vid vårat matbord ;) haha.

Sen blev det tomt, alla försvann och kvar blev jag, beccis och jon. Efter ett tag sen gick dom och la sig och jag började packa lite..

Tvingade sen dit min mongo vän :) Som bara skulle vara sällskap till senast kl 2.. haha! Slutade med att han skjutsade ner mig till bussen som gick vid 04.50 imorse.

Åkte buss till Mora, det var den enda biten jag sov och nu ska jag inte vara rasistisk men fy fan vad rädd jag blev när jag sov. Jag sov så himla gott på två säten och vaknar av en icke svensk verkar vilja sitta bredvid mig och babblade på på sitt språk, snacka om läskigt uppvaknande.. Trodde terorister hade kapat bussen eller någe! Ni vet hur det kan bli när man väcks upp i djup härlig sömn! Men jag somnade om på 2 röda och vaknade sedan i Mora, med 2 säten för mig själv ;)


Kände sig väldigt schnöögg med täckbyxor, men väldigt varmt och skönt!


Några buss/tågbyten och mil senare kom jag äntligen fram till örebro.

Blev upphämtade av syster och vi åkte till ikea och köpte ett litet bord. Jag fick träffa lilla bebisen på 3 veckor, söta tysta Timothy! :D Och Ella har blivit så stor och stolt över sin lillebror. SÖT SÖT SÖTA! :D

Det första jag gjorde när jag kom hem (förutom att slänga av mig kläderna och sprang och pissa) var att hjälpa ena guldfisken till fiskhimmelen.. Nu är det bara en guldfisk kvar, Farzan! Och han är fin så nu ska jag orka fixa skålen så han får fint :)

Nu sitter jag med en kebabrulle i magen och snart bir det sängen så fort jag gjort lite vettigt.. Till exempel städa lite i mitt rum / Förråd så jag har nånstans att sova..

Hej hopp.

JAG VILL TILL STRÖM IGEN!!!!
:o?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har ni matat ihjäl fisken nu?! :O

2009-12-19 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0