God jul

Såå var denna dag över!

Dagen började med att klockan ringde 10.00, USCH! Ville sova läääängre! Aja man får väl offra sig på julafton :p Så klev upp och gick ner och solade lite sen dusch och fix :)

Följde först med mamma till syster :)


Söta lilla Timothy! :')
Och en fundersam jag ;)

Sen gick jag över till farmor & farfar och träffade pappa och kusiner mfl. Åt lite mat och hade trevligt. Det är väl inte alla som pratar om att köpa nya ben till sig själv under julmiddagen? haha. Och Farmor var så söt. ;p

Gick tillbaka till syster lagom till att tomten och fikat stod på schema :)


systeryster, jag och ella :)
lika?


Tomten och Ella.
Ella fick mest paket :( HAHA ;) Hon var så söt! :p

Mest uppskattade jag fick :)

Imorrn ska jag till lager och shoppa ;)


Och ett stort usb minne.
Så ikväll har jag rensat hela min dator! SKÖNT! Och avinstallerat massa program och bla bla bla. Nu funkar den fin fint :D

Och på Julafton ska man självklart få tråkigt besked också!

Lilla hampus bebis.
Mår nog inge bra.. Så får nog inte många dagar kvar att leva.. <3
Min älskling!

Jahaopp så blev klockan mycket.
Ska snaaart sova.
Imorgon ska jag gå upp strax efter 06.00 ;)
MYS.

God natt.
Hoppas ni haft en underbar julafton.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0