STRÖMSUND

FÖRLÅT, jag ser att ni har saknat mig tokmycket! Men internet har inte funkat på Sörgård förrän nu! :)

Jag körde 30 mil av 70 igår när vi åkte upp, jag höll bara på att köra på en människa annars gick det bra! ;) haha. Jag hade jätte ångest igår kväll, HUR FAN SKA ALLT FÅ PLATS I MITT RUM? haha. Jag har för mycket skor, för mycket parfym, för mycket klädesplagg, för många filmer för mycket av allt faktiskt! haha.

Men nu har jag möblerat om lite och fixat så nu får allt någelunda plats! :)
Inte lätt att få plats här inte! :) (bild för 1 år sen) Ser ju typ likadant ut nu så! :)

Idag sov jag till 10 sen gick jag ut och sprang korta risselås, dags att börja träna nu! :) Resten av dagaen ska jag bara ta det lugnt, ska försöka ta mig in i duschen iaf :p Sen får man väl se vad som händer :)

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0