Slottsfesten 2009

Tänkte visa lite bilder från min "arbetsplats" förra veckan! :)

En kväll då vakterna hade möte innan insläpp! :D
Så här tomt vare när det regnade...
Det var bröllop på slottet en dag! :)
Andra dagen fick jag en skål, en purjolök och en låda tomater "här gör något fint"
Fint? njaa.. Eller? ;D
På kvällen när alla hade lite alkoholhalt i sig så var det där det finaste dom någonsin hade sett, då var jag stolt :D HAHAH!

Det var faktiskt väldigt roligt att jobba, fastän man var helt SLUT när man kom hem. Det värstaste var att jag såg mitt strul sen nyår.. Han var skit ful!! HAHA! Undra vad det var för fel på mig för 6 månader sen? Haha MYCKET fel har jag kommit på men det behöver vi ju inte ta här.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0