sista helgen i Augusti, 09!

Sådär, nu var denna helg slut.
Varit lite full fart hela tiden? Njaa kanske inte men har inte haft ork att sitta vid datorn i alla fall! :)
Fredag.
Var på ringarna och myste och drack lite cider och hade bara allmänt trevligt! :) Skönt att bara vara några få ibland, blir mycket snack om allt mellan himmel och jord då också :)
Tacogratäng och cola satt mycket fint i magen!! :)
Gooo jävla drinkarna!! ANANAS!! <3
Min kärlek till ananas är stor!! :)<3


Söta flickor!!? :D


Jag skulle posa lite med handikapp gubben ;) haha


Markus lekte med min kamera, då blev det en bild på styve! :)

Och en bild på billy :)

Sen lånade jag även Styves keps en sväng, Coooling! ;)

Det var faktiskt en mycket trevligt kväll och natt ;) Synd att det inte var såå mycket folk ute som man kunnat trott, men det blir ju vad man gör det till ;)
Lördag
Vaknade av att massa sms, synd att det inte var på min mobil bara.. ;) Vaknade rätt tidigt men sen kom louise till mig och vi låg och var döda i sängen och drack massvis av cola till typ klockan 3. Då gick vi till konsum och köpte popcorn och gick sedan hem och poppade dom sen såg en film. En lååång och dryg sådan, eller ja den var helt okej mellan åt.
Vid 7 mötte vi upp Serena och gick till hörnet och åt pizza, pratade skit och glodde på bilarna som åkte runt utanför :p
Mobilstrumpa!! ;)

Hm, vad gjorde vi efter hörnet? Jo just det vi gick ett varv på byn och försökte även få tag på en bil så vi kunde åka till Hoting som resten av hela Strömsund var. Gick inte så bra, eller ja det gjorde det ju men aja eh vi var iaf kvar i strömsund under kvällen.
Jag och Louise åkte moped helt lagligt ;) Haha fram och tillbaka till OK men ändå:p haha det påminner om gamla tider det.. :)
Vi gick till sörgård och slöade lite sen gick Serena hem och jag och Louise åkte bil med Johan och Anders en sväng, det var trevligt! :) När Johan skulle hem så blev i hemskjutsade så jag och Louise degade på hennes rum och fick även besök utanför fönstret av föredetta studenter :p haha Fulla som hus! :p

Sen började folket i strömsund att leva lite så vi gick ut och åkte bil med Simon :) Runt runt och runt, sådär som vanligt :p hehe. Och Simon tjatade hela tiden om att han ville bli stoppad av polisen, vad vare som hände då? :p

Haha, han fick bli stoppad. Både jag och Simon var nog lika lycklig i framsätet för vi cpade loss som fan :p haha. POLISEN lixom hallå!! :D

Typ nattens höjdpunkt!! :)
Sen var jag så trött så vi blev avsläppta på sörgård runt 3.. Då var jag inte riktigt på humör för någonting, i och med att jag konstanterade väldigt många saker under kvällen/natten.. Skönt att en sak löste sig iaf! :)
Idag, Söndag!
Vaknade av sms vid 8 ? Somnade om fort igen för jag var riktigt trött. Vaknade sedan av klockan vid halv 10! Upp och hoppa för att åka till stan. Men vissa människor var så sega! :p Så det tog ett tag innan vi kom iväg. Skjutsade Jörgen och emelie till sibylla så dom fick köpa mat sen tillbaka till ringarna då jag, louise och serena gick till hokka och hämtade markus bil och körde hem till markus i fagerdal.
Vi hämtade upp honom och åkte vidare till Östersund, Köpte skooor! ;) Fast markus köpte mest av oss 3 tjejer tillsammans xD haha
Markus och Louise fick köra hem :)

Vi lämnade sedan Markus vid bussstation och vi fick behålla datsun, så nu har jag en bil denna vecka. Woho! ;) haha inte för jag tycker om den men ändå, men det är ju lite spännande att vänta på när den ska dö :p
Så ikväll var vi (jag, Louise, Serena och beccis) Tvugna att ut och ragga lite ;) Det roliga var att alla trodde att vi var markus xD Men ack så fel dom hade ;) Så ni Strömsundsbor, det är inte markus som kör nu! :p Men ni får ju gärna hälsa för det ;D
Nu ska det bli riktigt skönt att få sova!
Imorgon börjar vi med 3 timmars samhälle, hua!
God natt.
:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0