Sälj Aset Annars Byt

Köp ALDRIG saab mina vänner!
Men vid senare fakta så äre nog biltema det är fel på men ändå!
Jag ska ALDRIG äga en saab!
Nu vet ni!

Remmen ska inte se ut sådär.. Vi böt den IGÅR! Den är trasig IDAG!

Ja just det en liten detalj, vi åkte ner till Jönköping idag för jag ska skjuta SM.. Och ja vi stog stilla tack vare Aset i 2 timmar!! Jätte roligt!! :D ..... Vi hade ju jätte lång tid på oss att åka, vad skönt tänkte vi..

SKIT BIL!

Vi åt lite glass medans vi väntade på hjälp! :)

Nu kör vi runt i en mycket finare bil!! :D Tills typ imorrn... Men ändå! :D
Jag skulle börja skjuta 12.45 . . Här satt jag fortfarande i bilen!

Men det var ju lite datakrångel så jag kom bara 5 minuter försent :D Och micke hade fixat mig på en bana långt bort så jag inte skulle störa någon när jag kom :p Men ehh skitsamma jag sköt ju as dåligt ändå.. eller näee förutom två 7or, en 5a och en 6a så sköt jag ganska bra :p HAHA!

Nu sitter jag på scandic i jönköping med mamma brevid och Ella sover. Jag ska nog också ta och sova! :) Skjuter klockan 09.00 imorrn! (y)

God natt.
Sluta hoppas!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0