Måndag

Det regnar ute, vilken tur att jag inte ska gå as långt idag!! Tur att det finns stadsbussar ;) Fast hoppas regnet försvinner annars blire inge kul att gå på fotboll ikväll, Ösk - Djurgården på berhn ikväll! :) Jag fick med mig Nathalie att gå, men känner mig inte så sugen om det ska regna :p

Sitter här framför datorn lite halvseg sådär, Vilken tur att SPOTIFY finns! <3
Helt seriöst vad skulle man göra utan musiken?
Nu sitter jag och har nyss gjort en ny spelarlista och dunkar som fan :)
Man blir så otroooligt glad och pigg av bra musik! :D

Det känns även bra att hela Örebro börjar skolan idag ;) MOHAHA! Och här sitter jag och latar mig! :)

Men nu får det bli frukost!
Sen klä på sig, kanske sminka sig idag?
Har inte gjort det sen midsommar, jag kanske har glömt hur man gör? :p haha.

ciao.

Just det, tråkigt med ett inlägg utan bild!
Mina snygga vänner får stå för bilden! ;) <33

Kommentarer
Postat av: Louise

snyggaste bilden också!! :P

2009-08-20 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0