Man vänjer sig..

Känns som jag hoppats på för mycket? Igen.. varför kan jag inte lära mig?
Aja nu äre som det är och jag är faktiskt lika glad för det :)
Tiderna förändras det vet vi ju, om 11 dagar är jag i ström och då kommer nog allt att förändras! 

Idag när vi åt frukost (runt 12) haha. Så kom christer och gjorde oss sällskap, ja jag måste ju bjuda på mig själv att sitta i pyjamas och håret åt alla hår men christer vågade vara här ändå :p Sen åkte vi och badade men vi lämnade christer hemma. MOHAHA!

Det var jätte varmt idag och varmt i vattnet :)
Men nu ska det tydligen bli sämre väder i veckan..

Mohaha en old bild från skolans dagar, tror det var i 1an.. Man kan ju inte alltid vara pigg ;)

Skolan börjar om 2 veckor, woho! Näee jag längtar inte till skolan men folket :D Men det känns lite små läskigt att börja 3an.. Sista året!!! Kommer gråta ihjäl mig på studenten!! :p

Nu sitter jag och väntar på mat sen ska jag till syster min och se film :) Sen sova där för imorrn och resten av veckan är jag barnvakt åt Ellibell :D Imorgon kommer även Emelie :) Får väl se vad vi ska hitta på, sol och bad om det är fint.. En sak som är säkert är att det blir färga håret!! :D

ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sol och färga blir det garaterat!

Men vart ska vi bada ? :)

2009-08-09 @ 19:55:05
Postat av: Serena

Hahah, det där är ju min bild ;) Tänk så busiga vi var i 1:an... xD

2009-08-15 @ 15:42:00
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0