Huvudvärk

har jag haft konstant i 2 dagar nu (y)
Hoppas dom mörka molnen som syns utanför nu hjälper mig att rensa upp lite i huvudet! :)

Igår var jag lite överallt, usch vad jag gick och gick igår :p Kände mig lite mobbad. Började först på kicks för att se om det fanns någon god parfym, hittade en :) Fast mamma skulle köpa parfym åt mig på båten nu när hon är i Åland men den parfymen jag ville ha fanns inte på båten, dåligt! :p Så ska nog gå och köpa den imorrn, den var faktiskt inte så dyr! :)

Sen gick jag till vero moda och köpte äntligen ett par jeans leggings, woho. Är jag lite efter? :p Nu känner jag iaf att jag också är med i modet lite :p haha. Nej men har gått och tittat på dom där hela sommaren och nu hade jag pengar också så :)

Sen gick jag till min syster för jag skulle hämta min cyckel och cykla till netonnet för att köpa ny mobil :) Men cyckel jäveln hade punka.. Ska jag vara lat och skita i det eller ska jag gå? Jag gick :D och gick och gick..

LITE SÄMRE LÄGEN, MYCKET BÄTTRE PRISER!

japp jag håller med, när jag äntligen kom fram så stog det på en skylt "grattis du hittade hit" :D Haha det var faktiskt inte såå långt att gå men :p Sen stog jag och vela svart eller vit i typ 5 minuter innan jag kunde bestämma mig xD

Sen gick jag hem till syster och vi gjorde pizza och tittade på tv :) När jag skulle gå hem SPÖREGNADE det.. NICE! Jag var dyngsur när jag kom hem!

Idag ringde klockan strax efter 8 ! Usch vad trött jag var men jag hasade mig ändå upp, idag skulle det skjutas förbundsmästerskap i ställning! :) Så christer kom och hämta mig med vrålåket! HAHAHAHAHA! 

Det var storm ute skulle man kunna tro, shit vad det blåste!! Så det var rätt svårskjutet.. För det högsta resultatet var 182.. Inte alls bra när man tänker på vilka som sköt. Och vem vem vem hade högsta resultat då? :D MOHAHA! :D Men jag sköt en as dålig final sen men jag vann av juniorerna! :D

Skjutlag 2 skjuter grunomgång! :)

Seniorerna skjuter final :)

Och min kompis FISKEN ville också vara med på bild!! HAHAHAHAHHAHAHHAHAH Förlåt christer men fan vad ful du är! ;)

Efter skyttet så tog jag stadsbussen (så lat som jag är) hem till pappa för att äta mat :) Det satt fint med spagetti och köttfärssås sen glass och bulle efter det :D

Nu är jag hemma igen, har gjort lite vettigt.
Ska nog hämta lite glass i frysen och glo på tv nu :)

hej svejs
SOM ETT JÄVLA SLAG I MAGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

haha fan va ful han va xD hehe :P

skit i slaget, vi är bäst ändå! ;) <3

2009-08-20 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0