God natt

Har typ inte gjort något vettigt på hela dagen egentligen förutom att ha packat och så :)

Ska nog borsta tänderna och så sen sova!

HAHA nu kom min mamma in och ställde världens dummaste fråga.
- Har du packat ner luftgeväret?
- Klart jag har.....
INTE! xD

Det hade fan varit bra snyggt att komma till ström utan luftgeväret!! ;) HAHA det skulle jag ju fått höra i år och dar!! Men nu ligger Orvar här bredvid mig så jag ska lägga ner han i kofferten bredvid Oskar! Vilken tur min mamma har koll på mig ibland! :D

Därför får kvällens bild bli på mig och orvar! Bild utanför tidningen i Nora! :p

GOD NATT.
Nästa gång jag skriver sitter jag på mitt rum på sörgård i Strömsund! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG VILL OCKSÅ!!!!!!

2009-08-20 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0