God morgon!

Vaknade för några minuter sen så nu sitter jag och äter lite frukost! ;) Det är bra att komma in i strömsundslivet fort, haha ute och åka bil på natten och sova halva dagen ;)

Jag började kvällen med att gå ut på en promenad med Erika :) Pratade lite skit och njöt av regnet, haha. Det roligaste var att vi tryckte på knappen vid rödljuset innan vi gick över så lagom när vi kommit över så blir det rött för bilarna.. Just då kommer simon med en full bil och är tvugna att stanna. HAHA fan vad dom inte blev glada! ;) Men kul vare! ;D 

Sen följde jag erika en bit påvägen hem till henne men stannade vi solbacken och väntade på markus, så sen åkte jag bil med markus och rudi en stund. Stannade hemma hos några och kollade på en bil, ovanligt :p haha. Sen for vi runt lite sen släppte vi av rudi. Så jag och markus åkte runt lite (+ matpaus på sörgård) till klockan var typ 4 på natten, då blev jag avsläppt och jag tror jag somnade så fort jag la mig på kudden. 

Jo jag fick se en ascool sak :D Jag fick se när dom kom med vindkraftverken genom strömsund, skit coolt! ;D haha. Dom var jätte stora och tog upp hela rondellerna! jag tyckte det var små ballt! ;p

Ikväll blire att träffa beccis och serena :D
Och imorrn kommer Louise! :D

ciao.

Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

Jeeeei ^^)

2009-08-23 @ 00:36:30
Postat av: emelie

Sv ; Bra det ;) Men är du hemma nå under vecka 44 ? För då har ju jag lov iallafall :)

2009-08-24 @ 17:57:56
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell
Postat av: Evreka

Åååh! De va sååå värt allt att trycka på knappen så de blev rött! haha xD... underbart! ;D

Mjaw de va kul å snacka skit ett tag! :D :D

2009-08-25 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0