FRI SOM EN FÅGEL!

Haha inget illa menat men är Örebros alla handikappade och missbrukare ute idag eller? Shit bara massa konstigt folk som skäller på varandra och verkade inte ha så stor uppfattning om saker runt omkring, folk som pratar med sig själva och med mig om deras mormor?? :o Och folk som bara går rakt fram, framför folk bilar cyklister vad som.. Aja inte lätt att gå genom staden idag! :p

Jag gick in på H&M för jag tänkte köpa lite små saker men jag vände och gick ut igen, haha! Jag ska nog gå på stan imorrn innan typ 14.00 så jag slipper alla som nyss slutat skolan för shit vad folk det var överallt.

Köpte en parfym på kicks iaf! :D

Nu ska jag försöka få i mig lite mat.
JAG ÄR LYCKLIG! :')


Vem är du? 
Känner du mig?

Snälla svara! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Emelie såklart!

Nej, jag har ingen aning om vem du är men du verkar töntig och jag umgås inte med töntar ;)

2009-08-17 @ 20:22:51
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell
Postat av: Anonym

hmm, jag är svart och vit och springer på alla fyra. Äter oftast löv från träd och gillar att rulla runt på rygg.

jag tror jag sett dig förrut...

2009-08-20 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0