Fredag

Idag har jag nog inte gjort nå vettigt alls men tiden bara flyger iväg, hehe. 

Får väl se vad som händer senare ikväll, har fått några erbjudande men får väl se vad jag väljer.. Kanske lite av allt ;p haha.

Jag hittade nyss en gammal bild på mig, jag har ingen aning om hur gammal jag är men fan va jag var söt ;)
haha och våga inte tyck någo annat! ;)

Jag har gjort en liten halvvettig sak idag, jag fyllde i mitt schema i min kalender. Jag målade i lite färg också, nejnej jag har inte haft tråkigt! ;)
Jag hade bara 6 kritor så kunde inte fylla i alla ämnen, hehe :p

Fast jag bara varit hemma idag och inte gjort så mycket så har det ändå varit skönt för jag vet att så här lugnt kommer jag inte få ha det nå mer på ett bra tag! :p Bäst att njuta medan man kan! :)

När man är på sörgård får man även se ut hur man vill ;)
Varma sockor dragna över byxorna och gärna så högt upp som möjligt, HÖG MYSFAKTOR! ;) 

Nu har jag inge mer vettigt att skriva så ska väl försöka fördriva tiden med något annat tills det händer nå kul :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0