22.34

Dagen började med att jag fick sms klockan 6 typ bara föra att få info att folk fick mögliga mackor till frukost?! ;) haha. Somnade om lika snabbt men var ändå lika trött när klockan ringde strax efter 7..

Hela förmiddagen var vi på församlingshemmet för att få info om projektarbetet. Skit skoj, not! :p Men tiden gick ändå ganska fort så det var skönt.

Vi var i olika grupper och skulle tävla om vilken grupp som gjorde den bästa hatten ;)
Sen fick modellerna gå upp på scen ;) Haha vi kom typ säkert sist! haha.

Efter lunch så hade jag jag projektarbete, haha kul! Fast vi hade typ lektion 20 min så :) Sen gick jag runt med beccis och sofi för att vänta på att serena skulle sluta matten :p haha.

Skolfoto tog vi också, jag lyckades fastna på bild tror jag fast det vibrerade som fan i fickan för att någon ville tydligen störa med lite sms :p haha. 

Sista lektion var Filosofi, det kan nog bli kul för jag var redan helt hjärntvättade efter en timme. Man börjar fundera så mycket på allt och inget :p

Sen vare bara att gå tillbaka till idrottshuset för att ta kort för skyttet också, kul att jag fick stå på exakt samma ställe som 2 timmar innan :p 

På fysen idag hade vi fystest. Jag konstanterade att jag ska börja att vila mig i form istället för att träna ;) För jag sprang personbästa på beepen, Glad jag! :D Styrkeövningarna gick väl som vanligt :P usch jag är så jäklans klen!!

Efter middagen på sörgård så hittade Per Anders min kamera. Han lånade den ett tag, sisådär 127 bilder senare så fick jag tillbaka den, korten var mest på simon, simons dörr och mig? :p Jag kan visa lite av per anders hmm talang?

Jag blåser håret! :p
Typ så här såg dom flesta bilderna ut :p
Rumpa! Och nej jag och Louise är fan bäst på att klä oss likadant.. Det roliga var att vi inte märkt det förräns nyss då vi tittade på bilderna! xD
Den här bilden blev faktiskt cool :)
HÖHÖ.

Fanns även en ego bild på fotografen men neej jag är så snäll så ni slipper faktiskt se den ;)

Var även en sväng på ringarna och åt god körsbärspaj och glass med hjortronsylt :) Serena fixade även mina naglar, nice!! :) 

När vi kom tillbaka till sörgård igen så skulle Louise stryka lite kläder. Haha förlåt Louise men du är så osmart ibland xD Stoppar in kontakten till strykjärnet sen tar hon på den xD
Men det gick bra att stryka sen ändå ;)

Nej nu ska jag nog ta och sova för imorrn är det fredag! :)
Och idag har vi även planerat hela helgen, kanon! :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0