20.28

Första skoldagen avklarad.. Efter att ha suttit i klassrummet i ca 5 minuter var jag redan less, att se alla dessa små ettor springa omkring ÖVERALLT gjorde mig mer less.

Första skoldagen i 3an outfit ;)

Med svarta låga stövlar med klack typ! :)

Men av inside info så ska vi faktiskt prova studentmössor på onsdag!!! ;D shit jag går sista året i skolan nu!!

Var väl iaf i skolan 2 timmar idag sen gick jag och Louise lite på byn och fixade sen till sörgård och åt konstig mat :p höhö.

Serena bjuder på denna! ;)

Sen ner till skyttehallen, Fadderträff med våra små kaniner ;) Hehe jag och Erika var så otroligt flum så det heter duga så alla ettor blev nog rädda för oss ;) haha nej då det gick nog bra! :) Det var ju inte lika tråkigt som vanligt iaf :p hehe. 

Efter vi hade varit i skyttehallen fick jag och Louise skynda oss till Polisen!! :D

Det var lite info om hur man söker till polis och sånt, as spännande! :) Ni vet väl att min stora dröm är att få bli polis en dag? :) Och ja det var glädje att springa runt i polishuset med poliser och vi tittade även på fyllescellerna och polisbilen ;) total lycka för mig! Vi fick även ett nyckelband, kanske inte alla som vet men nu fick jag iaf ett till i min samling! ;)

Jag är nog fortfarande i lyckliga världen! :)

Vi avslutar dagen med en bild på mig och Louise! ;)
Orka vara så seriösa!

Nu lever vi livet, livet leker ju! :) <3

Nu äre dax med kvällsfika.
Imorrn börjar jag halv 12 ;)

ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, FAN vad BRA !! :D

Eller hur ?! Duschen är ju typ hur stor som helst och hela badrummet har blivit MYCKET större :D

2009-08-24 @ 22:49:04
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell
Postat av: Louise

Du och jag mot Strömsund!! :D Yesyesyes alla kommer veta vilka vi är när året är slut!! :D

2009-08-25 @ 11:43:57
Postat av: Evreka

Studentmössor?!!... nice!!

Btw jag diggar den nya designen på bloggen! :D

2009-08-25 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0