19.12

Första skolveckan avklarad, några för många veckor kvar bara! :)

Tänkte inte skriva allt för seriöst inlägg just nu för jag sitter med serenas dator i soffan och hör ljud från musiken och hårtork och allt vad det är :p Yes det är fix fix pågång! :D Jag har bara klätt på mig än så länge för jag måste vänta på Serena så hon kan fixa mina ögonbryn och hår ;) Sen kan jag börja sminka mig! :)

Vart vi tar vägen ikväll är det ingen som vet? :)
Går nog ner till hempan för att se vad det är för folk där sen blire säkert hörnet en sväng ;)
Den som lever får se helt enkelt!

Gla skitar från nästan exakt ett år sedan ;)

Bild från samma helg.

Hittade lite niciga bilder på Serenas dator.
Näe nu ska jag tvinga serena att hjälpa mig!
Beccis står just nu och lockar Louise hår om ni ville veta.

Näe tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0