01.28

Här kommer ett jätte vettigt inlägg, NOT! 
Men jag har ändå inget för mig så jag får väl ta och skriva lite här.

Ikväll var jag ute och gick en blöt promenad med beccis! :)
Sen myste vi med varma mackor och film hos henne, sen kom även serena och peter hem!! :)

Jag är egentligen trött så ska väl ta och sova, snart.
kanske leka fram en ny design? får se..

Jag tänkte nyss på detta med vänner, fan vad kompilcerat det kan bli om man har gemensamma vänner men är ovän med någons vän. fattar ni hur jag menar? Det kan ju ställa till med en hel del. Ja men man får väl se vad som händer helt enkelt, jag bryr mig inte så mycket egentligen men hur kul är det att vara vän med någon och dens kompis hatar mig? Jaja som sagt det löser sig nog. höhö.

ja ni ser, vettigt inlägg?
nope. 
Jag har märkt att det kommit lite mer folk till sörgård nu iaf, trevligt!

God natt eller något.
JAG ÄR SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN DIG!! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh ja! Jag förstår precis vad du menar!.. de e komplicerat med vänner å ovänner relationer... :S... men mjaw.. de e spooky! ;)

2009-08-25 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0