underbar dag

Dagen har varit väldigt okej :) Jag har verkligen haft något annat att tänka på än det jobbiga här i livet! 

Mötte emelie vid bussen, gick och träffade hennes lååååååånga oscar! :p haha sen aktiverade jag mitt nya bankomat kort, hehe ;) Sen strosa vi omkring på stan.. Det var mycket trevligt! :) Såklart blev det även donken! happy meal 25 kr kanon! :D

haha, när vi gick över stortorget så var det några som stog och pumpa cykeln vid en sån där pump.. däcket exploderade!! xD haha värsta smällen och alla runt omkring asgarvade!!! hahaha xD

Senare framåt kvällen skulle vi träffa johan.. Spännande.. haha :p vi hitta varandra tillslut och vi kände igen varandra och det var ju bra xD Vi fikade och då kom vi fram till mycket underliga saker xD Emelie hade tydligen varit hemma hos johan för hans låtsas pappa kände emelies pappa! haha det blev as skumt! men skit kul! :p världen är liten.. 

Nu hittade jag en ny uppkörningstid i linde :D på torsdag, det betyder att jag inte kan åka till Louise.. men men :) körkort!!! klarar jag det inte denna gång blir jag sur! på riktigt!! :(

Det hände säkert massa mer spännande idag som jag inte minns ;)

Nu är jag iaf helt slut i kroppen.. ska nog slö titta lite på tv sen sova.. imorrn ska jag nog till kiosken, sen övningsköra!! ;D

Skönt att känna att livet leker ibland! :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0