Strömsund

Efter en tråkig jävla resa uppåt i landet kom jag äntligen fram efter 12 timmar.. Klockan var 23.55 när jag la mig i min säng! Redan då längtade jag hem! :|

Trevlig busschafför som skjutsa upp oss till sörgård igår kväll iaf! :D

Imorse tog jag mig i alla fall upp till skolan, men till vilken nytta?
spanskan och samhälle fick vi "göra vad vi ville på" och engelskan orkade jag verkligen inte med så jag och serena åt glass istället! :) jävligt bra start på veckan.. eller inte! Skärpning!

Skyttet var det upp packning sen gick jag hem till serena och slöade :p solade lite och mös! :) Sen gick jag hem och åt sen gick jag tillbaka :p Skulle egentligen plugga, vi gjorde det iaf 10 min :D haha.

Strax före 21.00 var jag och louise nere i sporthallen för innebandy!! GRETT!! nu är det både måndagar och onsdagar! :D Imorrn kommer jag inte komma upp ur sängen xD och när man spelar innebandy med killar får man skylla sig själv när man springer ivägen för bollen.. 3 apsnygga märken efter bollen har jag på ena benet nu (y) men kul var det! :D

Så nu sitter jag här och funderar om jag orkar duscha idag eller om jag ska göra det imorrn bitti :p men ska nog göra det idag.. lite senare :p när jag orkar!

Vad ska man göra? När man inte själv vet vad man vill? Jag vill veta vad jag vill.. varför ska allt vara så svårt? och så förbannat jävla komplicerat? Är det dig jag saknar eller är det "någon" jag saknar.. det vet jag inte.. Det bästa är väl att vänta och se vad som händer? men dryyygt! Varför glömdes det tillverkas instruktionsböcker? skulle vara lättare att förstå livet då..

Christina Milian - Us against the world en låt jag inte klarar mig utan! <3

imorgon är en ny dag, ses då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0