Sliten

Jag känner mig helt slut i kroppen.. Det tar ca 10 min att cykla hem till pappa om ni ville veta! :)

Pappsen hade bakat! kors i taket! det var mums! :D Sen lagade han mat sen fick jag glass och pengar.. Pengarna hade jag ju tänkt köpa en resa för men det blev ju tyvärr inte så! :(

Spelade kubb och lite andra ute spel med mina små syskon och deras kompisar, det var nice! :D  Det roliga var att min lillebror och han kompis förlorade mot sina småsyskon i kubb.. flera gånger!! xD KING. tjejer är bäst!! :D

Nu ska jag nog försöka städa här.. Måste tvätta i alla fall, har snart inga rena kläder kvar :p

Imorrn kommer emelie!! <3
Och på torsdag ska jag nog till Louise!! :) <3

ciao.

jag vet inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0