Skavsår

Idag har jag känt mig vuxen ;)
Jag gick upp tidigt, gick ut i solen (HÄRLIGT) varit på banken fixat nytt konto och massa sen på vägen hem gick jag in på försäkringskassan och lekte mer vuxen xD haha men skönt att få lite saker fixat! :)

Även så har jag varit så snäll och gått in min systers nya skor.. belöningen är nu skavsår! Så nu kan hon få tillbaka dom! :p

Idag ska jag nog försöka röja upp lite här hemma.. Känner mig dum mot min mamma när jag bara kommer hem och verkligen sprider ut alla mina grejer i hela lägenheten! :p Fast först ska jag kolla om det är varmt på balkongen för då ska jag sitta där ett tag :p


jag vill jag vill jag vill! :D

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0