Skärtorsdag

Kom nyss hem, var kvar på kiosken länge för jag orkade inte cykla hem för jag visste ju att det var jobbigt :p Men sen blev jag hungrig och bestämde mig för att ta mig hemåt så nu sitter jag här och är hungrig istället (y) ska nog göra något åt det snart :p


Jag har nog sålt runt 50 trisslotter idag. Shit vad folk slösar pengar. Sen spelar dem för 500 kr och vinner inget.. helt sjukt! Jag lyckades inte sälja någon rosa tändare idag (gjorde det igår till en kille) denna kille ville verkligen ha en grön :p

Ikväll blire nog hemma mys med mig själv. Film och så. Först ska jag nog städa undan och packa så jag har det gjort sen ska jag bara slöa! :)

Så har ni svängarna förbi örebro så hör av er! :)

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0