Sista natten

Varit i Grythyttan och mumsat glass idag :) kidnappade även Ella :p haha. Skulle springa in till min syster med en påse och kom ut med en unge :p men det blev bara roligare med lite sällskap :)

Ananas glass <3<3

Sen åkte vi tillbaka till min syster och thompa hade lagat mat! :) MUMS. Och nu är jag helt proppmätt!

Jag hittade nyss ett par skor i en påse :p falska converse men i min storlek så dom snor jag! :) har på mig dom nu när jag ligger här i sängen! xD

Kom nyss på att jag åker till ström imorrn.. klockan är halv 10 och jag har inte ens börjat packa än xD dags att göra det kanske :p

Har inge mer vettigt att skriva.
ciao.

saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0