Så typiskt..

Skulle iväg till affären för att köpa lite.. Tog först med mig bankomatkortet och idkortet.. fast när jag kom till dörren funderade jag på om jag verkligen behövde ha med mig idkortet, det är ju ändå kod man trycker på ica, så jag lämnade det hemma! dumma jag!

Kom till kassan drog kortet och tryckte koden, så här långt gick allt bra. Men det visades sig att mitt kort var helt mupp.. Så dem var tvungna att ha mitt idkort och så skulle vi köra ett signaturköp istället.. (y) eehm jag har inte med mig mitt id!

Så det var bara att gå hem igen och hämta idkortet sen tog jag cykeln tillbaka lat som jag är! 300m ? :p Och mitt kort funka inte i automaten heller.. Så ska nog cykla bort till banken och fixa detta nu!

Ha alltid med dig legitimation när du ska handla med kort!

Det är varmt ute! :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0