Onsdag

Dagen började med att jag glömde hälften av alla viktiga saker hemma, handväskan sprang jag iaf hem och hämta :p

Nationella, hade tid i 5 timmar men var färdig efter 1 ½ men det gick helt okej tror jag :)

Sen följde jag med serena på byn sen gick jag hem och plugga lite teori... Sen iväg på körskolan. haha tack vare rudi fick jag kärringstopp och flatbacke kallade honom fartdåre xD Men jag hade dubbel lektion så jag hann köra mycket och det var jätte kul :) Nu vill jag bara åka hem och köra bil!!! :D Men börjar dock bli väldigt nervös inför nästa vecka :p

Nu ska jag och min huvudvärk och louise snart iväg och spela innebandy med pojksen :D

Ikväll blire tråk städa och tvätta.

IDIOT.


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0