Onsdag

Imorse var jag då inte lika pigg som jag va igår ^^

Gick på skolan och gjorde absolut ingenting.. Vissa dagar känns det som att det är helt onödigt att ens gå dit!

Hade trevligt med mina flickor hela dagen iaf! :)

Slutade tidigt och gick hem och plugga duktiga jag! Men missa 40 sidor och jag orkar inte läsa dem nu och det är prov imorrn.. får se hur det går..

Sen spelade jag och louise innebandy med pojksen! :D skojskoj. Var helt slut efteråt.. det var inte många minuter jag hann vila :p

Sen kom serena till sörgård och vi och louise solade! Varmt!! men sköönt. Nu är jag neger.

pusshej.

Kommentarer
Postat av: joss

have a nice day :)

2009-04-23 @ 09:20:58
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0