Love is in the air...

Snacka om att ha fastnat för låten! xD 

Idag har jag varit i skolan och inte gjort ett piss som vanligt.. hur trist som helst.. eller nä :) Vettigaste lektionen var nog idrott, gick till solbacken och tillbaka som vi var tillsagda att göra :D haha. Sen satt vi och latade oss i solen det var jävligt gött måste jag säga :D

meeeen svårt att skriva här när man svarar på msn samtidigt jag kommer lixom ingevart :p haha.

Efter skolan så solade jag och Louise det var sköööönt! sen var vi iväg och spelade innebandy och det var riktigt kul idag, lite annorlundare lag än vanligt :D Min vattenflaska gick iaf laget runt.. många gånger! xD 

Marcus Andersson är snällast på jorden! :D

paket!! :D <3

Nu ska jag plugga lite matte sen ska jag ta mig in i duschen.. eller ja duschen först får det bli :p Sen ska jag, louise och marcus gå ner till folkan och se när alla 9or skämmer ut sig på melodifestivalen ;) Lätt värt 30 kr! :p

Imorrn äre valborg! :D
Grillning hos serena och dom :D
KANON!!! 
<3

Pusshej.

grattis, du klarade utmaningen ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är snällast ju :D

2009-04-29 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0