Lördag

Idag sov jag till halv 11 typ, det är det längsta jag sovit på hela lovet! xD haha. 

Idag har jag hunnit sola,duscha och ätit en stor frukost :) Jag duschade så länge så mina fingrar blev russin, det har jag aldrig gjort förut xD Nu väntar jag på att mamma och Ari ska komma hem för dem gick ut på stan en sväng, sen ska vi åka på äventyr ;) haha GLASS!

Och jag älskar vädret!! <3

Imorrn 11.45 sätter jag mig på första tåget, då förväntar jag mig lite sociala människor på sms! :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna! :)

Fuck you but have a nice day!
:)

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: okej, tack så mycket!:)

2009-04-18 @ 13:54:21
URL: http://ettplusfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0