Imorgon smäller det..

Idag har jag kört massa bil, kul kul. Fast jag och mamma har stora bråk i bilen för vi tycker helt olika xD men jag tycker iaf att jag är duktig! :D haha. Jag har kört fram och tillbaka till syster sen ut på aspholmen sen vidare ut till marieberg.. mycket bilar och parkeringsmojs det var spännande och roligt :) haha.

Råkade shoppa lite också, fast bara ett par jeans! :)

Dem är RÖDA! :D

Sen hittade jag en jätte söt klänning :') som jag ska köpa när ekonomin känns lite bättre!

tänk den en varm sommar dag! mums! :)

Det börjar bli tråkigt att plugga teori nu :( det känns som jag kan allting så det känns bara tråkigt att läsa :p men ska nog försöka läsa lite mer om miljö och om bilen :p

Grattis Mattias på 19 årsdagen! :)

Ikväll blire en lugn hemma kväll. ÅH FÄRJESTAD VANN! 2-1 i matcher nu! kom igen :D

Imorrn ska jag försöka hinna med detta
springa, sola, duscha, snygga till mig (ska ta ett kort som jag ska stå ut med i 10 år), hinna till banken, vägverket, antagligen köra lite mer bil! :)

Imorrn hoppas jag verkligen bli en bra dag! :)
ciao.

Kommentarer
Postat av: Serena

det ser ut som att du har bröst i den klänningen ju ;)

2009-04-07 @ 15:59:04
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0