härliga sol

Gick upp klockan 9, då sken solen in i alla fönster och det var as varmt :p

Slängde i mig lite frukost sen gick jag ut och sprang/gick i det fina vädret, endast shorts och tshirt! ;) Man blir så glad av detta väder! :)

Sen när jag kom hem gick jag direkt till solariet xD haha kände att jag var tvungen att fuska lite men snart kan man sola ordentligt ute istället! :D

Och nu försökte jag hitta något och äta.. hitta en burk i frysen som jag värmde på och jag hade ingen aning om vad det var.. det visades sig när lukten kom att det var janssons frestelse :s blää! Så nu blire pyttipanna istället :p

Får se om jag går till banken idag eller om jag gör det imorrn istället.. blir nog imorrn :p

ha en underbar solig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0