God natt

Kärlek kan vara något underbart eller något väldigt känslosamt.

Varför lyckas alltid jag sätta mig i sånna här konstiga situationer? Nu vet jag att jag har gjort fel, innan jag ens gjort det!! Men usch jag kommer säkert få dåligt samvete... Men vad ska man göra när man inte vet vad man vill då? jag blir seriöst galen på det här!! Tänker på detta varje minut... ena stunden vill jag inget annat än att ha det som förut och andra stunden gillar jag läget väldigt bra!

Nu har jag inte bara ett problem.. Nu har jag två! LIKADANA. 

Huua. Inte lätt att vara jag.
Kanske lättast om man blir nunna ändå?

Nu väntar sängen.
Och nej.. Jag gjorde inte svenskan!!!

Kommentarer
Postat av: Serena

Två? :O

2009-04-21 @ 23:25:27
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0