En dag framåt

Dagen började med att alarmet på mobilen ringde och jag hittade inte mobilen xD den gömde sig tydligen intrasslat i täcket ;) haha.

Sen tog jag mig till skolan och vi skulle ha nationella i engelska.. Gick faktiskt helt okej för mig, mitt mål är G och det lär jag nog klara.. har nog aldrig skrivit så mycket engelska i mitt liv xD Sen hade vi 2 timmars hål. Då låg vi mest och lata på olika bänkar i korridoren..

På skyttet var jag och louise ute på banan.. gick sådär att skjuta men får skylla mig själv för jag var inte 100 % koncentrerad precis xD Sen var mina fingrar vita när vi kom tillbaka för det var så kallt :p

Sen hade vi styrka på fysen. Lite slött så där.. vi hade en tävling och jag och louise kom sist xD vi gav verkligen gärnet, not!! vi var helt slut båda två :p Imorrn kommer en sköööön träningsvärk! (y) Kanon!

Sen hör och häpna så har jag inte pluggat något.. men jag har städat mitt rum ordentligt!!! :D Så nu är det verkligen jätte fint här och jag är hur stolt som helst :D

När jag var klar med rummet gick jag och louise på en promenad till Ok och tillbaka :p


Strömsund^^

Nu ska jag data nörda lite sen blire sängen!
hej svejs.

jag tycker jag gör rätt! jag gör inge fel iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0