brrrööööööööööl!

haha tänk att en sån dålig dag kan vända och bli helt okey!? :)

Oliver och klas var lika störda som vanligt! xD


Dem gick tillslut och la sig i min säng!
Sen kom mamma hem och skrämde bort dem! :p haha

Nyss åt jag typ kina mat eller nå :p japanskt kanske det var.. shit the same, äckligt var det :p men jag var hungrig och orka inte göra nå annat än det mamma åt! ;)

Imorrn ska jag soooova lääääänge! :) blir väl 8 eller något som vanligt då xD
På dagen ska jag ta det lugnt.. på kvällen ska jag till Eskilstuna och skjuta 50m, heja jag har inte tränat på 100 år xD

haha just nu sitter jag och mamma och räknar tågpriser xD det går sådär faktiskt :p men vi har kommit på den billigaste lösningen nu iaf ;) fast det innebar 15 timmars resa, men va fan! xD kanske ska göra engelskan då? :p

På tal om resan, någon vänlig själ som vill hjälpa mig att bära eller fixa bil från bussstation till sörgård 23.50 på söndag? :D

Nu ska jag fortsätta sitta här och göra nå ovettigt :)


Saknar dig, varför så tyst? </3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om vi flörtar lite med busschauffören kanske han skjutsar upp oss :)

2009-04-16 @ 23:02:24
URL: http://joahanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag och Emelie ialf, Jocke har jag ingen aning om :P Jag skulle tro att Hanna åker tåg från Eskilstuna eller nåt, jag vet faktiskt inte. Men jag kan fråga henne :) Men vi lär ju bli några stycken :)

2009-04-16 @ 23:21:41
URL: http://joahanna.blogg.se/
Postat av: Serena

Tror du verkligen att du kommer göra engelskan på tåget? ;P

2009-04-18 @ 20:55:45
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0