Bli aldrig förvånad

Idag skulle jag vara duktig och plugga, det gick sådär! :/ haha! Hade annat roligt för mig i stället :)

Jag och Louise gick ut på en promenad bort över solbacken och runt det var skönt! :)

MOHAHAHA! :D

Vi träffade en jätte underlig person. Men vi har en känsla av att ingen tror på oss av det vi såg.. Hanna trodde nog på oss iaf för hon hade också sett personen.. Jag är fortfarande lite chockad... Imorgon lär det visa sig. Hemskt ju! tänk om det händer nå..

Nu kanske jag ska plugga liiite till matteprovet imorrn.
hejsvejs.

YES!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: tack så mycket! :)

2009-04-23 @ 22:15:11
URL: http://lovisafontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0