Torsdag

Igår var det bus med serre, det va skoj ;)
Och imorrn lämnar hon mig 1 hel vecka :/


Ledig idag då :)
Skönt, sov till 10 inte så länge i och med att jag kom hem halv 3 så..
Gick faktiskt till skolan höhöh. Åt mat med louise och sen med serena
sen gick jag tillbaka till sörgård och åt nudlar. haha

6 veckor idag, tack vare tidningen fick man veta lite mer. Inte så positivt men.. Nu vet vi i alla fall att vi snart kan få träffa våran saknade vän. Lite läskigt att jag drömde om det här just inatt även..
Hjälp, är det jag som sviker nu ? :/
du har ju faktiskt gjort ditt val men har jag gjort rätt val att göra så här jag gör nu?
Jag vet ingenting längre.. vet inte vad jag ska känna eller tycka. Jag kommer antagligen göra fel hur jag än gör så vad spelar det för roll. Jag behöver dig nu jonatan, det är bara du som vet dom rätta svaren jag vill ha. Förlåt alla som är runt omkring mig, jag har en känsla av att jag kommer vara på sjukt dåligt humör dom närmaste dagarna...

Ut och springa om 45 min.. Härligt!
Va fan var glad solen skiner ju.

Hoppas på boende i örebro med mamsen jag hoppas att något i mitt liv kan gå bra snart.


?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0