Tisdag

Dagen började med ett matte prov i aulan.
Skrev antagligen mitt första IG prov i matte. Blä.

Just nu har jag tryckt i mig lite mat och ska snart
iväg på skolan och ha körtkortsteori i 2 timmar (y)
Och idag kan jag inte sitta och sms med folk i och med att jag
bara har 7 gratis sms kvar :p haha. Första gången jag lyckats
gör av med 3000 på en månad!


Trodde även att smärtan i bröstet av operation för 2 år sen skulle försvinna i och med
att jag inte känt av det på några månader nu. Men ack så fel man kan ha, just för tillfället
känns det som om någon hackar en kniv in och ut! USCH. Va på vårdcentralen i somras,
eh det går över det var det enda dom kunde säga! Känns som jag lika gärna kunde
hade fått dom där hacken på riktigt..


Det känns som att allt börjar gå ut på skolarbetet nu!
Vill ju inte komma efter eller få sämre betyg för att jag
mår piss. Men känner att jag inte har någon ork till
något just nu.. Skyttet känns i alla fall bra, för när
jag tränar kan jag tänka på annat.

snart 5 veckor utan att ha fått vetat ett skit !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0