Tisdag

skolan är nå fruktansvärt drygt ibland. eller ja rätt ofta. Usch!

Kan ju inte ens koncentrera mig någongång under dagen på det jag ska göra, tänker bara på en sak hela tiden. Förut har jag kunnat koppla bort tankarna när jag skjutit men inte ens det går längre! Skyttet är det som hjälpt mig mest nu dom senaste veckorna.. Men blä vad dåligt det gick idag :/ fast jag skyller på kuratorn. Hon var en sväng i skytte hallen idag och när jag såg henne tappade jag all koncentration på en gång. Hon är ju inte en sån som sprider glädje precis, mår bara sämre efter varje gång jag pratat med henne :s Det var inte lätt att tvinga bort tårarna. Jag MÅSTE klara skyttet annars har jag inte så mycket annat att leva för..

Varför har du gjort så här?
Känns som det bara är dig själv du tänker på just nu..
Det är inte bara du som mår dåligt även vi har du tänkt på det? Och vi är så många som verkligen vill
träffa dig och stötta dig. Men vi får tydligen inte det..
Trodde jag var på väg uppåt i mitt liv men jag har nyss sjunkit ner på samma gamla
deppiga nivå! FAN !

Men jag ska aldrig sluta hoppas.
Hoppet lever vidare!


Och jag älskar alla mina vänner, utan er skulle jag inte orka den här skiten!
även om ni kanske inte säger nå speciellt eller så. Det känns bara så skönt
att umgås med er och tänka på något annat för ett tag :) <33

Jonatan jag saknar dig nå sjukt mycket :/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0