Onsdag


Onsdagar är skönt, slutar ju 12.10 med idrott som sista lektion även :)

Imorrn har det gått 4 veckor utan Jonatan, det betyder att imorrn kommer allting hända eller så kommer vi få vänta 2 veckor till ! :/

Det känns inte riktigt som att min kropp sammarbetar.. Hjärnan - Hjärtan = helt kaos, dom är helt tvärtemot varandra! Även allt i huvudet är som ett stort trassel :s Jag vet inte vad jag vill. Vet inte vad jag får. Vet inte vad jag ska ta för beslut. Ska jag gå runt här och bara vänta? Helt galet. Tänk om jag hade fått pratat med jonatan i fredags, då hade allt kanske varit annorlunda nu.. Känns som jag snart inte orkar tänka eller bry mig längre..

Det enda jag vet är att INGET kommer bli som vanligt igen. Inte ens den här lilla skit hålan Strömsund kommer bli sig likt i och med att hela byn har blivit hel KNASIG efter allt som hänt.

Trodde det fanns vissa som var annorlunda..
Men alla av eran sort är tydligen exakt likadana och tänker inte steget längre !

Tackar alla min underbara vänner och min mamma som stöttar mig :)<3

Tycker nästan synd om vissa idioter på det här stället.
Ni måste vara riktigt coola som går och blänger på mig varje gång jag går förbi ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

:)

2008-09-17 @ 16:39:52
URL: http://joahanna.blogg.se/
Postat av: Coolingarna ;)

Ja, och du måste ju vara extra jävla cool som kan skälla ut folk fast dom inte har gjort dig ett skit. Du kanske ska ta ut din ilska på rätt person, din naiva jävel.

2008-09-18 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0