Onsdag

Slutade typ 11 idag.
Fast gick inte hem förrän kvart i 1.
Jag var ju snäll och höll mina klasskamrater och annat folk sällskap
tills deras lektion skulle börja. Höhö.
Nu blire nog att försöka städa rummet lite, det är fan inte lätt att hålla ett
rum på 7kvm (?) städat och fint hela tiden. Det finns ju lixom ingenstans
att göra av grejerna :O

Ska även försöka sova en liten stund innan vi har intervall träning<3
Gud vad jag älskar att motionera!
Alla tankar bara försvinner och åhh allt känns så jävla bra då helt
enkelt :D

usch snacka om att mitt humör dalar upp och ner.
Vissa dagar känner jag att jag ska fan klara allt skit
medans andra dagar bara DÖ typ.

Jag tror jag har bestämt mig över vissa beslut nu
i alla fall. Jag känner och tror att det aldrig skulle
funka, så lika bra att skita i allt.

Varför måste allt i livet vara så svårt? :/
- om livet inte vore svårt, vore det ingen mening att leva..
måste ha motgångar i livet annars lär man sig inget
/ PM

Behöver verkligen såna där små puffar ibland.
Nu jävlar ska jag klara det här!
Livet är fan i mig inte lätt. Men vi alla lever i en enda
stor utmaningen!


Det måste finnas någon/något bättre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0