Tisdag

Skön dag, har faktiskt gjort nå vettigt på varje lektion idag :) haha.
Och inge skytte idag heller för det är korthålls tävling som jag int orkar va med på!
Så blir att sitta här och försöka plugga :p Går säkert lika bra som vanligt :)

Ikväll blire iaf körkortsteori sen sova hos älsk<3

Funderar på en sak, jag har tydligen inget liv för att jag skriver blogg... menar du att du har ett liv för att du läser och kommenterar min blogg? Du behöver inte läsa om du inte vill, då behöver du inte störa dig på mig :)
Sluta vara anonym och prata med mig öga mot öga om ni vill istället :)

Saknar så mycket just nu
alla runt omkring HEMMA.
hoppashoppas vi flyttar till örebro snart :)
Och i helgen är det Umeå så jävla skoj det ska bli :D
men missar hockeyn.. men men :p

jaja nu blire att göra nå vettigare än det här ;D

Kommentarer
Postat av: aaaanonym

Du, du är jävligt stark som tar alla kommentarer folk skriver. Stå på dig!

2008-10-07 @ 18:33:32
Postat av: minna

om du nu är så stark, hur kommer sig det då att du skriver och klagar hela tiden? var d inte du som inte bryde dej?

2008-10-07 @ 18:39:13
Postat av: Anonym

Måste bara lägga mej i.. haha. Prata ögo mot öga med dom som tjafsar med dej? Det skulle ju gå bra.. eller inte! Haha. Du vågar nog inte det lilla du.

2008-10-09 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0