Söndag

Imorrn skola igen men det gör ingenting :) ska ju bara gå i skolan 4 dagar :D
och på fredag morgon åker jag hem hem hem :D till ett nytt hem :O Ja för på söndag flyttar vi till örebro, in i city :D GRETT. Jag är happyhappy! Och jag slipper strömsund i 2 veckor ännu mer happy!! :D

Helgen lite kort.
Skyttetävlingarna har väl varit sådär..
kvällarna med mina bästa, ja det säger väl allt? :D
Men har även haft en jävligt stor saknad av en underbar kille :/
hoppas det kommer gå över..

Du ljuger, det är det enda du kan!

Om ni skulle få höra att jag hatar er, så är det inte sant :)
det går tydligen ett rykte om att jag tydligen hatar väldigt många till och med dom jag inte känner. Jaja då vet ni! Jag har inte sakt nå illa om någon :)

undrar vad man ska hitta på nu.. Har nyss varit på gymmet så lär väl ta mig in i duschen snart^^

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0