varför?

Jag förstår inte varför ni eller snarare du är så förbannat intresserad av mitt förhållande !!?
Vad skulle det göra DIG om min kille varit otrogen osv.. ? du är varken min eller hans vän!

Varför kan man inte få vara glad 1 dag för?:/

Och alla i Strömsund kan ta åt sig nu, Varför i helvete sprider ni så jävla mycket rykten som ni inte ens har någon aning om dom är sanna eller inte!!! Ni kanske inte förstår att en tjej kan ha en killkompis, Jag vill kunna umgås med mina vänner utan att det ska startas några rykten!! Är så jävla less på det här stället.. Hel sjukt ju! Men ge mig allt skit.. gör det! Det är som att ni verkligen inte vill att jag och jonatan ska vara tillsammans!!!! Orka hålla på och förstöra!!!!

Jag vet vilka som är mina riktiga vänner nu
och jag vet att jonatan älskar mig! <3
God natt, hoppas dagen imorrn går fort :)


Kommentarer
Postat av: Bert Karlsson

Men Tosse det är så synd om dig, skaffa dig ett liv i stället för att sitt och klaga ur dig på en blogg.. GROW UP!!!!!!!!!!

2008-10-07 @ 09:11:11
Postat av: Anonym

Du skriver hela tiden att du inte bryr dig om all snack, att du vet att jonatan älskar dig osv. Men varför bli så förbannad då? ;)

2008-10-07 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0