Kväll

Det är så roligt att gå till skolan 17.00 varje tisdag och ha lektion i 2 timmar, höhö.
Fast det är tur att man äger en mobil telefon iaf ;) Men ikväll lärde jag mig att man
tydligen ska ha hjälm när man åker bil, ja varför inte xD haha det var roliga bilder!


Ja men vilket jävla tjat, jag är starkare nu än någonsin och jag bryr
mig inte ett skit vad ni säger. Men jag fattar inte hur ni orkar hålla på?
Jag blir ju bara så nyfiken vilka ni är och vart ni får allt ifrån :)
men jag ska inte kommentera era kommentarer nå mer!
Om ni inte skriver nå riktigt kul vill säga ;D

Måste ju tacka för att det finns snälla anonyma med :D


jaja nu ska jag inte sitta här och babbla mer, in i duschen sen mat sen jonatan :)<3
Förlåt alla i min idrottsgrupp, jag är inte klar med redovisningen men det är
ju inte ni heller så x) haha!

Kommentarer
Postat av: Bert Karlsson

Haha Haha, guud vad du är rolig, du bryr dig inte? Weird, det hade jag gjort eftersom alla vet hur du beter dig!! HAHA!!



Puss på dig du starka allsmäktiga människa!

2008-10-07 @ 21:08:14
Postat av: Anonym

Att du inet bryr dig? du har ju som sagt svarat på varenda jävla kommentar ;)



"Ååh, ja mår så dåååligt.. buhuu.. Jonathaaaan älskar ju faktiskt mig! Han gör de! Ja måste övertala er läsare att han MIIIIG! Det är saaaant!"



Ja herregud.

2008-10-08 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0