Hem ljuva hem ?

Startade dagen med att gå upp 03.45 :D
Åkte buss med värmlänningarna, alltid kul med lite sällskap.
Sen tåg från östersund till sundsvall, sov mest. GÖTT!
Tåg från sundsvall, hamnar bredvid en trevlig gubbe som berättar allt om sitt liv.. Trevligt :) Men i hudiksvall går surtanten på! okej hon va ingen tant men hon var vuxen och det första hon säger till mig är att jag ska ta ner fötterna från stolen och sen skäller hon ut mig och frågar om jag brukar göra si och så hemma! varför bryr hon sig? arg jag blev!! och inte nog med det så börjar hon knuffa och sparka på mitt gevär bara för att hon inte fick plats med sina fötter!!! hon kunde ju ha sakt nå!!! jaja. fick veta att hon skulle till örebro med, så i gävle där nästa byte var såg jag till att sitta så långt ifrån henne som möjligt! haha!   Mamma hämtade mig på station och med sig hade hon lilla william (som inte är så liten längre) gulligull!!

japp så såg min resa ut^^
hemma efter 9 timmar.

Kommer "hem" eller hem till något som ska likna ett hem. Min mor har varit väldigt duktig på att packa.. det ser ut som fan här xD men har bara mina kläder kvar att packa nu ;D

Min käre mor får också ur sig att vi ska på släktmiddag imorrn!! oj jippi vad glad jag blir!!!

längtar tills på söndag, att få se lägenheten och börja flytta in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0