Helg

Efter en väldigt spännande vecka med glädje och tårar så har det nu blivit helg :)

Tänkte ta och berätta hur allt ligger till så att det inte ska bli några onödiga felaktiga rykten runt om. Jag vet ju att vissa är väldigt bra på sånt! Jag och jonatan gjorde slut i torsdags, vi var båda överrens om att vi skulle må bättre utan varandra. Efter som att det har hänt massvis den här hösten mellan oss, otrohet häkten och rykten!! Men vi är goda vänner ändå, tror jag :) haha. Jag själv mår iaf väldigt bra just nu, värre var det ju i torsdags men. Man ska göra det som är bäst även fast det inte är det roligaste alternativet.

Igår gick jag ut på byn vid 22.00 för att se på dom fulla människorna.
haha ja det gick ju bra kan man ju säga^^
Rolig kväll!

Upp tidigt imorse mådde icke så bra men va fan, tävling på shemat!
Det gick ganska bra faktiskt nu börjar jag plocka upp mina poäng igen :)
Snart SM då jävlar ska jag vara laddad och tränad ordentligt!

Dagen blir nog rätt lugn, skönt!
Kvällen blir väl att gå ut och strosa omkring det är trevligt :)
Händer ikväll strömsundsbor ?

OM 1 VECKA ÄR JAG HEMMA :D<3

Kommentarer
Postat av: Bert Karlsson

Vad bra att Jonte har fått upp ögonen.

2008-10-18 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0