Fredag

Det var länge sen jag var hemma en fredags kväll med datorn i knät och tvn på slagen i bakgrunden..
Jag och louise ligger just nu och latar oss i en dubbelsäng på ett hotell i Umeå ;) mys.
Haha det var lite spännande när vi kom till hotellet för det var massa knas med bokningarna.. Men som tur var hade dom lite lediga rum :D Tack vare allt krångel missade vi idol... ahu!

Jag måste ha fått nå fel i skallen, haha jag verkligen längtar till varje svenska lektion xD
Men det är ju så roligt just nu :)

Ska nog resa mig upp ur sängen snart och se hur länge frukosten är imorrn..
ska ju inte skjuta förrän runt 11 nånting, så det är ju lite sovmorgon :)

Känns lite jobbigt att inte få vara hemma med älskling under helgen..
I och med att det kanske är hans sista helg hemma på väldigt länge.
Får väl se vad som händer på torsdag..
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och här har vi en tjej som tvivlar på sin pojkvän! Jättebra stöd han har

2008-10-11 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0