!

haha du/ni är ju bara för roliga :D
Det är så skönt att det finns dom som förgyllar min dag med ett gott skratt!
Vad är det ni är ute efter, avundsjuka eller vad??
Men som sagt så spelar det absolut ingen roll vad ni påstår eller säger, för jag vet
så jävla mycket mer än vad ni tror! Förstår inte varför ni är så intresserade av mitt förhållande? ;)


Nu har jag nyss ätit mat och blivit tjock, weeei :D
Liten promead med louise med stopp hos serena snart :)

men nu ska jag fortsätta äckla mig med mina killar ;) känn på den du!

Kommentarer
Postat av: minna

du erkänner att du äcklar runt med killar, bra det... då behöver inte jag påminna dig om det... har du frågat jonte vad han hitade på i sommras då du inte var hemma? fråga om den där bruneten han fölljde hem så många gånger och den där blondinen som han var så på.....!!!!

2008-10-06 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0